Onze diensten bestaan hoofdzakelijk uit het verzorgen van telefoonpermanentie. Ons team van professionele medewerkers is gespecialiseerd in het nauwkeurig en persoonlijk afhandelen van iedere call.
Dit kan afhankelijk van uw instructies gaan van het noteren van de call tot en met het afhandelen van een inhoudelijke vraag van een beller.
Een voorbeeld hiervan is onze dienstverlening voor immobiliƫn-makelaars. Hierbij verzorgen we voor meerdere klanten het opvragen van de gegevens van de beller tot en met budget en specifieke wensen aan een woning. Zo krijgt onze klant direct een gedetailleerde en gekwalificeerde call. Alsof wij uw eigen personeel zijn.
Naast onze telefoonpermanentie, bieden wij u ook:
Via een doorkiessysteem (bv. Comfortdiensten van Belgacom) komen uw oproepen terecht bij onze meertalige secretaresses die antwoorden in naam van uw bedrijf en dit ook in het Frans, Engels of Duits.
Vanaf dat ogenblik zijn al uw instructies beschikbaar via onze computer :
Elk gesprek wordt vakkundig en volgens de door u opgelegde instructies afgehandeld. Voor de dringende boodschappen ondernemen wij de afgesproken acties zoals GSM, SMS, telefoon of externe doorschakeling.
Alle binnengekomen oproepen worden op vast-afgesproken tijdstippen aan u doorgegeven per telefoon, fax of e-mail.